PortuGet 明橋葡語澳門葡文課程教青局持續教育機構持續進修基金

葡萄牙小知識 - 葡撻始祖究竟係邊個?

澳門葡撻大家就食得多啦,但唔知大家有無諗過葡撻係邊個同喺邊到發明?又點解澳門有葡撻賣?今日,等我哋一齊一探究竟!

葡撻其實黎自葡萄牙里斯本哲羅姆派修道院 (Mosteiro dos Jerónimos)。係19世紀,葡國修女流行以蛋白漿為衣物上漿,用完經常剩下大量蛋黃,為免浪費,就加入奶油、糖同麵粉來研製出葡撻。

1820年葡萄牙爆發自由革命 (Revolução Liberal),大量修道院倒閉,修女們就開始賣葡撻黎維持生計啦。

係1837年就將呢條葡撻配方賣咗比修道院旁嘅甘蔗煉油廠,工廠商人出售葡撻後反應極好,因而開了葡撻始祖店:Pastéis de Belém,呢間葡撻店至今仍沿用當時修女們嘅葡撻配方。(這是一個秘密配方哦!)

P.s. 呢間葡撻店出產嘅葡撻葡文叫 pastel de Belém,但其餘喺葡國買到嘅葡撻會叫 pastel de nata。

咁又點解澳門又有葡撻賣?

係1989年,曾係葡萄牙酒店做廚師嘅英國人Andrew Stow將葡撻帶到澳門,並將配方改用成英式奶黃,減少了用糖份量。Andrew係澳門認識太太瑪嘉烈後,係澳門路環開了第一間葡撻店「安德魯餅店」,成為了澳門葡撻出生地。

後來佢地離婚,瑪嘉烈就帶着安德魯的配方離開並加以改良,另開了「瑪嘉烈蛋撻店」。
其後為擴展業務,更在1998年把配方賣給了香港KFC,自此香港KFC就開始賣埋葡撻啦。

各位想練習葡文嘅同學可以睇睇 Pastéis de Belém呢間葡撻店嘅歷史呀!有字幕!

https://pasteisdebelem.pt/history/

✔️查詢及詳情

電話:+853 6577 6477

地址:

黑沙環本校:澳門黑沙環蓮峰街南方花園十四座地下D

北京街分校:澳門新口岸北京街廣發商業中心6/F

✔️請假及補堂指引:https://portuget.com/absence

✔️葡萄牙語留位表格:

葡文課程成人班:https://portuget.com/lastest-timetable/
葡語課程小童班:https://portuget.com/children-lastest-timetable/

WeChat 公眾號:PortuGet 明橋葡語

Facebook:www.facebook.com/portuget

Instagram:www.instagram.com/portuget_mo

培訓服務

© 2020 明橋葡語教育中心